Iedereen wil toch meer bezoekers en omzet?
1. Vindbaarheid verhogen
Content(zoektermen) waarmee je bezoekers in Google kan opvangen. Ieder blogartikel moet eigenlijk een ‘landingspagina’ zijn waarmee bezoek wordt opgevangen. Hoe specifieker het onderwerp hoe groter de kans van slagen.
2.Interne linkbuilding opvoeren
Vanuit je blogartikelen kan je interne linkbuilding voortzetten. Vanuit je blog kan je de aangeven aan Google welke dieperliggende pagina’s belangrijk zijn door ernaar te linken. Let op! Er moet altijd een relevantie achter de link zitten.
3.Informatief en inspirerend voor bezoekers/volgers
Je kan bezoekers die opzoek zijn naar informatie, informeren en inspireren en langer vasthouden op je website wat zorgt voor een hoger gemiddelde bezoektijd.
Bijvoorbeeld bij elk hoofdstuk een afbeelding. Tenzij er meerdere foto’s nodig zijn om de tekst te versterken of onderbouwen. Verklein een foto altijd naar de juiste formaten van je blog en zorg voor een niet te groot bestand (laadtijd).
Zorg dat er geen spelfouten in de tekst staan. Maak gebruik van een spellingscontrole of laat een collega het nalezen (4 ogen princiepen).
Een mooie website die klaar is voor de toekomst tegen een scherpe prijs. Gewoon duidelijk.
(Sales en support)
1251 RL Laren NH